torsdag den 5. januar 2012

I dag er en god dag

Vi holdt tidligt fri, men jeg nåede lige at få en mail fra biblioteket om at bogen jeg havde bestilt var kommet. Så på vej hjem kunne jeg lige cykle ind forbi og hente "flower power patchwork", den glæder jeg mig til at kigge i. Uden for hoveddøren stod jeg et øjeblik og nød små dråber af kold støvregn lande på mit ansigt, sammen med en dejlig varm solstråle, først nu undre jeg mig lidt over hvordan det kan lade sig gøre :p
Og da jeg så endelig kommer indenfor har jeg sørme fået en pakke fra Yarnfreak.

Den indeholdt et lækkert "yarn love" stempel og en stempelpude til, som jeg vandt i Yarnfreaks jule give away.

At stemplet og bogen ankommer på en og samme dag må på alle måder være er tegn på at praktik forberedelse må blive en anden dag, og resten af denne fantastiske dag skal gå med at slappe af og lave kreative ting :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar