tirsdag den 14. februar 2012

En veludnyttet fridag

I dag havde jeg fri, så jeg kunne meget passende bruge formiddagen på at få bagt mig et par brød. Det ene tog jeg straks med over til kæresten, som syntes det var ret lækkert at få frisk brød til frokost. Og det andet er blevet skåret i skiver og lagt i fryseren, så jeg altid kan tø en enkelt skive op når jeg har brug for det.


Jeg nåede også forbi stof og stil efter noget tråd jeg har gået og manglet. En dejlig overraskelse var at deres forårs katalog er på gaden :)

Her til aften fik jeg lov at opleve hvor irriterende det kan være at busserne kommer for tidligt. Jeg skulle hjem fra svømning, 2 minuttuer før bussen skulle være der begynder jeg at gå de 20 meter ud til stoppestedet, jeg er nået ca. halvvejs da jeg ser min bus drøne forbi ude på vejen :s
Ak ja, så måtte jeg jo vente en time på den næste! Heldigvis havde jeg mit forårskatalog til at underholde mig :)

Nu tror jeg efterhånden det er ved at være sengetid, der venter en lang skoledag igen i morgen... Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar