søndag den 8. april 2012

Der sker lidt...

... selv om jeg ikke giver meget lyd fra mig her i påsken.

Jeg er ude i vores sommerhus sammen med familien, så tiden går med at arbejde, gå ture og få besøgt bedsteforældrene :)

I vores køkkenhave står et fersken træ, der er begyndt at blomstre...


Jeg syntes det er helt fantastisk når alting begynder at blomstre, og små grønne skud pibler frem overalt.

På den kreative front sker der også lidt, meget faktisk, jeg hækler på livet løs på noget som endnu må være en hemmelighed. (Da nysgerrige øjne af og til kommer forbi min blog).
Her til formiddag fik jeg også hæklet et par flødeboller, som I gerne må se. 


I morgen går turen igen mod Odense, og en dejlig ferie er forbi. Men resten af dagen vil jeg hygge med familien, menuen står på lam og efterfølgende skal lillebror have bank i et eller andet spil :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar