tirsdag den 1. maj 2012

12 tal i overspringshandlinger

Yep, eksamen er i gang og om ikke andet kan jeg da få tolv i overspringshandlinger!
Selvfølgelig har jeg altid en god undskyldning for hvorfor alt andet er vigtigere end at skrive opgave.

I går startede jeg med at plante mine planter ud i haven, for nu var vejret jo endelig blevet godt, og man ved jo aldrig hvor længe det varer.
Så støvsugede jeg og gjorde rent på værelset, så jeg kunne holde ud at være der, vi ved jo alle hvor meget omgivelserne betyder når man skal koncentrere sig.
Derefter måtte jeg ud og handle ind, så jeg også kunne få aftensmad.
Jeg gjorde køleskabet rent, da rengøringsplanen dikterede at det skulle gøres i april.
Vaskede op, da jeg ellers ikke havde flere tallerkener at spise min aftensmad af.
Og sidst men ikke mindst bagte jeg en plade kanelsnegle, så jeg har noget lækkert til min the de næste par dage. For hos mig er alt god opgaveskrivning baseret på masser af god the og kage til :)

I dag har jeg indtil videre prøvet at slippe udenom ved at være til pilates, og skrive blogindlæg. Senere skal jeg have vasket noget tøj, og så får jeg gæster til aften :)

Men nu tager jeg et par timers intens skrivning, så mon ikke den opgave snart er af vejen, så jeg kan komme videre med alt det jeg meget hellere vil :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar