torsdag den 30. maj 2013

Strandede projekter

 

Jeg tror alle vi kender dem, de strandede projekter. De kommer snigende ind på os. Først har man en intention om at det bare lige er et lille hurtigt projekt, men så havde man ikke lige tid og lysten forsvandt lidt. Pludselig har projektet ligget længe og på mystisk vis har det sneget sig længere og længere ind i skabet. Out of sight, but not out of mind! For de ligger og fylder oppe i hovedet, de strandede projekter, og prikker lidt til den dårlige samvittighed. Især når man starter på noget nyt, men godt ved at man burde gøre noget gammelt færdig først.


Jeg er selv rigtig god til at starte på ting der bare aldrig rigtig bliver færdige. Jeg har talt mig frem til at jeg lige pt har 14 større eller mindre projekter liggende. Det er måske lige rigeligt syntes jeg. Derfor har jeg sat mig et mål om at jeg hen over sommeren, vil gøre alle de 14 projekter færdige!

Her er listen, så kan jeg krydse af løbene som jeg kommer igennem dem:

- Strikket julesok
- Hæklet vest
- Sy bluse sammen (Har klippet stykkerne)
- Hækle ugle grydelapper færdige
- Sy en hæklet flødebolle sammen
- Hækle lilla sjal færdig
- Stoppe mine strømper
- Male + sample på tøjklemmer
- Sy for i et hæklet penalhus
- Lave et prikmaleri færdig
- Hækle kant på tæppe
- Lave til og fra kort med hæklet kant
- Sy en knap på min skjorte
- Læg sommerkjole op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar