torsdag den 7. november 2013

Juleforberedelser og et lille øv

Ligesom resten af blogland er jeg i smug gået i gang med juleforberedelserne, det kan jo være lidt svært at vente til december og visse ting kræver altså også at man laver det i god tid. For eksempel fordejen til årets honningskager, den skal helst stå i minimum en måned og hygge sig, og så går det jo ikke at man venter til december med at starte den op.


Jeg må så indrømme at jeg har snydt yderligere og lavet den for næsten fjorten dage siden, fordi jeg skal bruge mine honninghjerter til en julekomsammen allerede i slutningen af november.


Og så et lille hurtigt ØV, som faktisk ikke er så lille endda. Jeg har gået og haft utroligt ondt i min hæklearm, så jeg endte med at gå til lægen med den. En overanstrengt muskel lød dommen, og hvad gør man så ved det? Jo da, det mente hun jo var nemt nok, jeg skulle bare holde op med at hækle i omkring fjorten dage, så skulle det nok hjælpe...
Det skal så lige siges at det slet ikke er så nemt endda! Nu har jeg ikke hæklet i næsten en uge, og det er hårdt, meget meget hårdt. Men med hjælp fra min kæreste som opmærksomt vogter mig hver gang jeg så meget som overvejer at røre ved noget garn, så går det.
Snøft, snøft, bare det snart var overstået så jeg kan komme videre med alle mine projekter.

6 kommentarer:

  1. Ej hvor surt :0(sender god bedring støv til din arm

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kan allerede mærke at det virker :)

      Slet
  2. Øv med øv på, god bedring. Kan du ikke bare bruge den anden arm:-0

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg faktisk slet ikke tænkt på, det må jeg prøve :)

      Slet
  3. Haha, det har jeg også været ude for. Jeg gik god ikke til lægen da jeg godt vidste grunden. Det er hårdt :-) Men jeg fandt min symaskine frem i stedet til at tage det værste af trangen til at tage hæklenålen. Rigtig god bedring med hånden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja, det er en god øvelse i at få lavet noget andet.

      Slet