søndag den 23. februar 2014

Duftende dyr

Jeg er en af dem der er udstyret med en sart næse, jeg har svært ved at snuppe lugten i min skoletaske eller skabet med overtøj der hurtigt får sådan en sær indelukket lugt.
Tilgengæld er jeg ret vild med duften af lavendel. Derfor har jeg syet mig nogle små duftposer med lavendel.

Undskylder den dårlige billedkvalitet. Farverne er meget federe i virkeligheden.

Det gav mig også mulighed for at lege lidt med mit broder garn. I første omgang blev det til en mus, et pindsvin og en kanin.

Resten af dagen i dag skal gå med at brodere nogle flere dyr, for det er lige sådan en slappe af søndags aktivitet jeg har lyst til og lavendel poser kan man jo aldrig få for mange af.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne og en god ide .-)

    SvarSlet
  2. Hvor herlige - du laver virkelig nogle lækre ting

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to, det er dejligt at høre :)

    SvarSlet
  4. Super smart med lavendel poserne

    SvarSlet