søndag den 14. december 2014

3. søndag i advent

I dag er det sørme blevet den 3. søndag i advent. Jeg synes bare tiden flyver af sted.


Dagens gave er en hæklet Kaj Boyesen abe. Jeg er nemlig en af de heldige der downloadede opskriften inden den blev trukket tilbage.


Det sjove er faktisk at min mor ringede for et par dage siden for at fortælle mig om aben. Hun havde set den i morgen tv, hvor en var inde og snakke om at opskriften er blevet frigivet igen.
Min mor har åbenbart først opdaget konceptet nu, men sådan en ville hun da lige fortælle mig at hun ønskede sig.
Så mon ikke det bringer glæde og overraskelse når hun finder ud af at, jeg faktisk har hæklet og pakket den ind for en måned siden.


Imens aben ventede på at blive pakket ind, sørgede min kæreste for at tjekke alle de mulige stillinger aben kunne have. Største delen af tiden hang den med hovedet nedad og arme og ben i alle mulige og umulige retninger.
Men en dag havde den sørme fået en sød besked i hånden, hvor han ønskede mig en dejlig dag, så det kan de altså også bruges til.

1 kommentar: