fredag den 13. februar 2015

Fredagsaften hygge

Fredag aften er lig med krea-hygge-aften herhjemme, kæresten er nemlig i fitness og jeg har huset for mig selv.

I sidste uge brugte jeg aftenen på at reparerer tøj, ikke det fedeste, men det kan jo blive en nødvendighed engang imellem. Jeg havde intet mindre end fem par bukser der skulle lappes.

Heldigvis blev der også tid til lidt sjov ved symaskinen, jeg har længe haft stykkerne til denne skønne taske liggende, uden at jeg har kunnet tage mig sammen til at få dem syet. Det er nu gjort og jeg elsker resultatet. Jeg overvejer godt nok lidt om øjnene skal være lidt større?


Nogen vil måske synes at den er lidt for barnlig til et voksent menneske, det syntes jeg bare overhovedet ikke, for det første er man aldrig for gammel til sjove tasker, for det andet er den lavet af uld, super voksent materiale! :p

Hvad denne aften skal bringe ved jeg ikke helt endnu, det kommer lidt an på om jeg får taget mig sammen til at smutte op i byen og opgraderer mit Hama perle stash eller ej.
Hvad end der sker bliver det i hvert fald kreativt og jeg glæder mig :)

3 kommentarer:

  1. Rigtig fin taske - sådan en kunne jeg nu også godt finde på at gå med :-))
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er godt at vide jeg ikke er den eneste :p

      Slet