mandag den 1. juni 2015

De skønneste genbrugsfund

Sidste weekend var jeg i Struer for at besøge familien. Når jeg er deroppe på en lørdag, er der altid et fast punkt på programmet, nemlig et besøg hos den lokale genbrugsbutik. De har kun åbent tre timer to gange om ugen, men tilgengæld kommer man næsten aldrig tomhændet ud derfra.

Denne gang fandt jeg det sødeste broderi til en tier, det sidder på en the hætte, hvilket det nok ikke skal blive ved med. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det endnu. Så gode ideer modtages gerne.


Derudover fandt jeg to ruller bånd, til det nette sum af 25 kr for dem begge. Jeg synes mønstrene er så fine, at dem måtte jeg simpelthen have med hjem. Forhåbentlig kommer der et projekt forbi, der lige mangler sådan noget bånd. Ellers bliver det brugt som gavebånd.

1 kommentar: