fredag den 7. december 2012

Nissen er på spil

Min kæreste og jeg har en god fælles ven Marcus. Han bor helt alene og han kun sig selv, så det mest julede der var at finde i hans lejlighed var en pose købte pebernødder.
Det besluttede vi os for at gøre noget ved, så i torsdags aftalte vi at skulle derover og spise aftensmad. Mens drengene var ude at købe ind sneg jeg mig ind i lejligheden og pyntede lidt op (min kæreste har Marcus' ekstranøgle i tilfælde af at han en dag ikke kan komme ind, så er hjælpen nær).

Her et meget lille udpluk af det pynt han fik:

Juledekoreret bloklys

Nissehue til hans zombie

Rudolfer på køkkenlågerne
Derudover fik han en del julekugler og flettede julehjerter, en lille kagedåse med hjemmelavede pebernødder og klejner, en julestjerne og en guirlande.
Om han blev overrasket? MEGET. Om han blev glad? RIGTIG MEGET. Alt i alt en kæmpe succes, og virkelig sjovt :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar