onsdag den 21. august 2013

Hæklede kort (Giveaway)

På sommerens to do liste stod også til og fra kort med hæklede kanter. Indrømmet, jeg er ikke helt færdig, men jeg har lavet huller i alle 43 kort, og lavet kanter på ca. halvdelen af dem.

Det er ret mange kort i alt, så derfor vil jeg give nogle af dem væk til en af mine skønne læsere.



På højkant er 5 valgfri kort. Alt du skal gøre er at være fast læser og smide en kommentar hvor du skriver hvilke kort du ville vælge fra de to ovenstående billeder.
Du skal være velkommen til at dele på din egen blog, det giver ikke ekstra lodder, men måske bedre karma ;)

Vinderen trækkes fredag d. 6 september.

6 kommentarer:

  1. Sikke da noget søde kort, dem kunne jeg da godt bruge et par stykker af :-) Jeg kunne godt tænke mig nummer 2,5 og 11 fra billede 1; og 6 og 9 fra billede 2 - hvis jeg er den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  2. Årh de er søde - Er det et gammelt vendespil de er lavet af?
    Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig:
    Billed 1: 8 og 11
    Billede 2: 4, 5 og 7

    Har du ikke en guide til hvordan de er lavet?

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ooo - de er da bare for søde...


    Om jeg er så heldig at vinde er det helt klart;
    Bilde 1: 8 og 11 og bilde 2: 4, 6 og 9 :D

    SvarSlet
  4. er vild med nr 3+6 på det øverste og 4 +5 på det nederste :) de er da så søde alle sammen :)

    SvarSlet
  5. De er bare nuttede.
    Jeg ønsker mig:

    1) 8+12
    2)3+4+9

    SvarSlet
  6. Giraf, kylling, elefant, abe og løve...så søde og perfekt til ophæng på børneværelset :-)

    SvarSlet