mandag den 19. august 2013

Status på sommerens projekter

I starten af min sommerferie skrev jeg en liste over projekter jeg ville nå inden skolen startede igen og i dag starter skoleåret officielt igen, derfor er det tid til at gøre status.

- Strikket julesok
- Hæklet vest (vest droppet, men noget andet blev lavet med garnet)
- Sy bluse sammen (Har klippet stykkerne)
- Hækle ugle grydelapper færdige
- Sy en hæklet flødebolle sammen
- Hækle lilla sjal færdig
- Stoppe mine strømper
- Male + sample på tøjklemmer
- Sy for i et hæklet penalhus
- Lave et prikmaleri færdig (Maleri er blevet væk)
- Hækle kant på tæppe
- Lave til og fra kort med hæklet kant
- Sy en knap på min skjorte
- Læg sommerkjole op


Tre af projekterne nåede jeg ikke, men 11 projekter er nu ude af verden og dermed er den dårlige samvittighed også mindre. Tilgengæld fik jeg også lavet en masse småting der ikke stod på listen.
Alt i alt syntes jeg at det på krea fronten har været en vellykket sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar