søndag den 24. august 2014

Afhængig af pinterest

Jeg er blevet godt og grundig afhængig af pinterest. Kan jeg ikke finde på andet at lave, kan jeg da lige hurtigt kigge på pinterest. Som om jeg nogensinde kigger hurtigt derinde, når først jeg sidder med det, går der timer før jeg kan løsrive mig igen. Det er jo et mekka af gode ideer, der bare venter på at blive afprøvet.

Derfor er meget af min sommer også gået med, at lave små ting og sager jeg har set på pinterest. Sidst er det blevet til denne søde kanin urtepotte skjuler.
 

Da jeg var færdig med den havde jeg sådan en træls garn rest tilbage, så jeg kunne ikke dy mig for også lige at lave en lille pom pom hale. Den tilføjer lige den sidste smule cuteness.


Da jeg ikke lige har en plante at putte i, står den nu i min bogreol og holder samling på alle mine bogmærker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar