søndag den 10. august 2014

Struer sansefestival

I går løb Struer sansefestival af stablen og igen I år stod Honningdrengene (min fars honning virksomhed) klar med en stand.

Sådan kom årets stand til at se ud

Det er altid sjovt at komme til pladsen om morgenen og se hvordan vi på ingen tid får forvandlet en tom pavillon, til en flot stand.

Folkene bag Honningdrengene (Jeg er ikke med da jeg holder kameraet)

Jeg glæder mig hvert år til festivallen, både fordi der sker en masse spænde ting i byen og gågaden flyder over med boder, hvor man kan smage alle mulige lækre specialiteter fra det midt og vest jyske, men også fordi jeg synes det er virkelig sjovt selv at stå ved en stand.
Det er altid hyggeligt at snakke med folk om honning og bier. Rigtig mange ved ikke særlig meget om honning og hvordan det laves. Derfor er det skønt at kunne få lov at sætte dem lidt bedre ind i tingene.

Dagens første kunder er ved at smage sig igennem vores fire slags honning

Desværre var vejret ikke særlig godt i år, det regnede og blæste hele dagen. Så der var ikke ret mange mennesker der havde begivet sig ud.
Jeg synes nu alligevel at det var en rigtig hyggelig dag,  med masser af gode oplevelser.

1 kommentar: