fredag den 17. oktober 2014

Crochet-A-Long

I sidste uge var jeg med i en Crochet-A-Long hos Garn og Hobby på facebook. Konceptet er at man hver dag i fem dage får en del af en hemmelig opskrift, så hækler man delene og sætter dem sammen til sidst for at se hvad det er blevet til. Alle deltagerne uploader tilsidst deres billeder, så vi kan se hinandens, det er ret underholdende, da det er meget forskelligt hvilke farver man har valgt og hvordan man har tolket opskriften.

Temaet var halloween og ud af det kom denne søde lille djævel.


Jeg er først blevet færdig med den nu, for det var et noget overvældende projekt til fem dage, og jeg endte med at gå helt død i vingerne.


Men sjovt det var det, og meget udfordrende da opskriften af gode grunde var uden billeder. Så det var ikke altid lige nemt at forstå hvor tingene skulle syes fast.
Vil i se hvordan det gik for alle de andre kan billederne ses lige her på facebook.

Den næste CAL bliver afholdt d. 22. - 29. november og har temaet jul! Den glæder jeg mig rigtig meget til, både fordi Garn og Hobby har lovet at projektet bliver knapt så omfattende og fordi jul er et skønt tema.
Har du lyst til at være med kan du tilmelde dig lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar