torsdag den 1. januar 2015

Nytårs forsæt - December

Her i december har jeg lavet en hel del juleting, så det har ikke været nemt at vælge hvilken jeg skulle bruge som nytårs forsættet.

Valget faldt tilsidst på denne t-shirt som jeg lavede midt på måneden. Ideen har jeg som så meget andet set på pinterest, og jeg syntes simpelthen den var så kær.

Jeg tog en gammel hvid t-shirt og syede øjne, næse og mund på med filt, det tog en halv aftens tid. Så nemt var det. Filt er dejlig at arbejde med, da det ikke trevler, men man skal være obs på, at trøjen så skal vaskes i hånden, ellers filter det.


I løbet af måneden er der mange der har kommenteret på den og flere har spurgt hvor man kan købe sådan en, så jeg er åbenbart ikke den eneste der syntes den er fed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar