fredag den 1. maj 2015

En julegris lidt uden for sæson

For efterhånden tre år siden, købte jeg et sy-kit ved Panduro Hobby's januar udsalg, med den skønneste julegris. Jeg har ofte flyttet lidt rundt på kittet og tænkt at nu skulle jeg også snart tage mig sammen til at få den syet, især op til jul har den dårlige samvittighed naget, og i januar har jeg måttet konstatere, at det heller ikke blev til noget denne jul.
Så i forrige weekend da symaskinen alligevel var fremme for at sy puder og jeg for en gangs skyld havde tiden til det, besluttede jeg mig for, at nu skulle det altså være.


Nu er kittet endelig omdannet fra et par stofstykker til en skøn lille julegris. Jeg synes den er blevet helt perfekt og jeg glæder mig helt vildt til det bliver jul, så den kan flytte ind i min stue for en tid.
Den var super nem at lave og instruktionerne var meget letlæselige og nemme at følge. Nogle gange er den største forhindring bare at få hul på det.

1 kommentar: