fredag den 2. september 2011

Endnu en blogger er skabt :)

Efterhånden syntes jeg at alle omkring mig var indehaver af en blog. Jeg har længe selv fulgt en masse forskellige bloggere og syntes det er en hyggelig måde at fordrive tiden på.
Så nu syntes jeg efterhånden at tiden var kommet til at jeg selv skulle have mig en blog... Til alt det jeg ikke syntes passer ind på facebook :)
Jeg glæder mig til at komme i gang, dog må jeg sande at al begyndelse er svær, og selv om jeg er vokset op i computer gennerationen, er jeg allerede stødt på vanskeligheder med min blog :p
Jeg håber at det med tiden løser sig og bliver lettere.
I hvert fald glæder jeg mig til at blogge om mit liv som "fattig studerende", lærer studerende og kreativ sjæl :)
Og jeg håber at der er nogen derude som har lyst til at læse med ;p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar