tirsdag den 6. september 2011

Undervisningsfri dag

Tirsdag er undervisningsfri dag... Det betyder at jeg burde begynde læsningen af de der ca. 70 sider til på torsdag.
Men det betyder også at man selv styre tiden, og min "frokost pause" i dag kunne passende bruges i Stof og Stil :p
Den ligger ikke mere end 200 meter fra mit hjem (hvilket både er rart og en forbandelse).
Jeg havde faktisk et ærinde derinde, jeg skulle se om de havde merceriseret bomuld. Det havde de ikke...
Tilgengæld har de almindeligt bomuld, og en model på det mest nuttede rensdyr jeg længe har set.
Siden de nye kataloger kom på gaden har jeg været vild med det rensdyr, og så kunne jeg altså ikke dy mig, så nu har jeg købt garn og mønster til den :) Jeg glæder mig til at se resultatet...
Nogle vil nok bemærke at jeg ikke skal bruge ti nøgler garn til den, men nu ligger det jo sådan at priserne forbyder en at køb mindre end ti nøgler garn (der er en væsentlig mængde rabat) :p
Og bomulds garn i skønne farver kan man aldrig få for meget af :)

4 kommentarer: