søndag den 18. december 2011

Krea smugler...

Ja, jeg har nu også oplevet at blive betegnet som en krea smugler!

Det kommer sig af at kæresten og jeg i går var ovre og spille computer hos en ven, Marcus. Men ventetiden kan blive så lang når man skal sidde og vente på at drengene får snøvlet sig færdige med deres tur. Så derfor havde jeg selvfølgelig mit hækletøj med, så ventetiden kunne udnyttes fornuftigt...
Pudselig råber Marcus "Ej, Pernille! Har du smuglet krea ting med?!".
Ak ja, hvilken forbrydelse. Men det kan jo være svært når man er så afhængig som jeg er :p

Jeg tror nu ikke jeg er den eneste. Syntes tit jeg ser andre kreative damer sidde og nørkle med et eller andet, rundt omkring på venteværelser, cafeer og i toget.
Har du også altid et projekt med i tasken?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar