mandag den 5. september 2011

Ivrig efter at komme igang :)

Fordi jeg er super ivrig efter at komme i gang med den her blog, og jeg ikke lige har nogle projekter jeg er færdige med, vil jeg vise lidt af de ting jeg har lavet tidligere (hen over sommeren) :)


Jeg blev student i juni måned, og det skreg jo på lidt kreativitet :)
Øverst har vi "studenter krabaten" og et nærbillede af hans hue... Krabaten fandt jeg i en bog, og huen lavede jeg i frihånd. Han blev brugt som gave til min veninde, da hun fik hue på, og I kan tro hun blev glad for ham :)

Nedenunder har jeg hæklet et par små studenterhuer til øreringe, de er ikke mere end en centimeter store :) De vakte virkelig opsigt rundt omkring.

Ved siden af har vi en omgang marcipan studenterhuer :) De blev også brugt som gave, til venindens studentergilde.
Min mor havde tidligere lavet dem, som en sidste "madpakke" da jeg selv fik hue på.  



Min lillebror ville gerne have en mobilholder, men den skulle være sej!
Det blev til Robotten Robert (også set i en bog), han er rigtig glad for den, og jeg er nu i gang med en mere til den anden lillebror :)


Igen en model fra en bog... (Jeg finder ret mange ting i bøger, men det er også bare fordi der er så mange bøger med geniale ideer!)
Et æble med orm i... Ud over at det er ganske dekorativt, er mindre børn også vilde med det, min lille fætter havde meget sjov med at trække ormen gennem hullet :)

20 kommentarer:

  1. Hold op, æblet er bare skønt!

    SvarSlet
  2. Det syntes jeg også :)
    Desværre har jeg ikke rigtig noget at bruge det til :p
    Overvejer at sælge det på amio engang

    SvarSlet
  3. Hehe æblet minder mig om Trolderik fra da jeg var barn. Han har et æble med en orm stående på sit bord :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej ja, det kan jeg egentlig godt huske nu du siger det :) Spøjst.

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet