onsdag den 7. september 2011

Reste suppe :)

I sidste uge lavede jeg mig en suppe af de grøntsags rester jeg havde liggende (gulerødder, kartofler og løg) en dejlig billig og nem ret.
Den blev vældig god, og jeg lagde noget af suppen i fryseren.
Så i dag var det tid til nem mad...
Jeg er nu blevet den erfaring rigere, at når man fryser suppe i små bokse, skal man huske at tage dem op i god tid før de skal bruges, ellers kan suppen ikke komme ud igen :p

Flot! Heldigvis er der noget der hedder varmt vandbad... Og suppen var stadig ligeså god i denne uge :)
Forresten skal der lige lyde en opfordring til alle mad spisende mennesker: Suppe er undervurderet! Det smager vildt godt, er nemt og billigt at lave, man kan variere det i en uendelighed = spis mere af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar