tirsdag den 27. september 2011

En stor krea-pakke

Jeg har glædet mig som et lille barn før juleaften, på min pakke fra Panduro Hobby. Så imorges sprang jeg ud af sengen og op på cyklen for at hente den.


Det er næsten et under at jeg nåede at tage et billede af den, før den blev flået op.


Her er så alt det dejlige indhold, det er lige præcis så fantastisk som jeg havde gået og tænkt :)
Og billedet med et lille barn før jul, passer jo også meget godt, der er en masse jule stempler, jule klistermærker og et par DIY sæt med filtede jule hjerter :p


Selvfølgelig var jeg straks nødt til at gå i gang! Så nu ligger disse fine små hjerter på mit bord. Det er første gang jeg prøver at nålefilte, og det er egentlig ikke så svært som jeg havde frygtet.
Men jeg gider nok ikke filte alle 12 hjerter i dag, for jeg skal jo også nå at lege lidt med mine nye stempler :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar