torsdag den 8. september 2011

En kreativ dag

I dag fik jeg endelig taget mig sammen til at få syet forhæng til mine skabe. Da jeg først var kommet i gang to det kun en time at få lavet. Men det er jo lige det der med at få taget sig sammen...
Jeg er nået frem til at jeg hellere må se om jeg kan finde nogle flere kroge at hænge dem i, syntes de hænger lidt for meget nogen steder...
Men det er skønt at have fået gemt alt rodet i mine skabe lidt væk :)


Når jeg nu alligevel havde symaskinen fremme, fik jeg også syet mig et par grydelapper. Slut med at brænde fingrene :) Så må jeg hellere bage en kage (i næste uge når jeg har tid) og sikre mig at de også virker...
Den hæklede kant to en hulens tid, men syntes helt klart det var det værd, det giver lige et ekstra skud personlighed :)


Det var så tre af punkterne på min "to do" liste... Der er så også kommet to punkter mere til siden i går, men alt i alt er jeg foran :p

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at have et mere roligt udtryk, når man har mange ting og sager.
    For mig har et forhæng altid pirret min nysgerrighed. Hvilke hemmeligheder og skatte er der bag?

    Klem og god fredag.

    SvarSlet
  2. Tja, jeg kan ikke helt gennemskue om det er et retorisk spørgsmål, så jeg vælger at svare :p
    Det gemmer såmen bare mit tøjskab, i den ene ende overtøj, i den anden ende almindeligt tøj, og i midten lidt make up, en symaskine, en cd afspiller og nogle cdér :)

    SvarSlet