torsdag den 29. september 2011

En øv dag

Endnu en dag jeg måtte tilbringe hjemme med kraftig hovedpine... Det begyder efterhånden at blive en ret træls leg mit hoved og jeg har :s

Jeg kunne så slå tiden lidt ihjel ved at prøve at forstå det helsætningsskema som vores underviser vil have os til at bruge. Dette måtte jeg dog tilsidst opgive, uden held desværre. Jeg fatter bare ikke grammatik.
Er det mon en måde man kan blive lære på, uden at skulle beskæftige sig med tal eller grammatik, hmm, jeg tvivler... Så op på hesten igen, og så håber jeg bare at min gruppe kan forklare mig det hele imorgen (good luck team 3).

I det mindste fik jeg lavet til- og fra-kort til jul :p Jeg er nemlig gået lidt i jule humør skal jeg sige jer.
Så først stemplede jeg mit et helt ark med nisser (med mine ny indkøbte stempler), hvorefter jeg brugte en masse tid på at sidde og farvelægge dem :)

Overvejer lidt at sælge dem på amio, men det kan vist ikke betale sig med det markedsføringshonorar de tager...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar