fredag den 7. december 2012

To do/ Ta da

Endnu engang er det ikke blevet til så meget... Jeg syntes det der jul, skole, praktikforberedelse og arbejde er noget der tager utrolig meget af min fritid :p
Men altså, læsningen syntes jeg ikke vi skal snakke for højt om. Tilgengæld fik jeg strikket halstørklædet til kæresten færdigt, og det blev rigtig flot, syntes jeg da selv.

Jeg har fået syet kanten på min poncho, men er lige ved at lave den sidste detalje. Så der må I endnu vente i spænding på et billede.

Næste uges To do bliver også lidt beskeden, fordi jeg ved at der igen er en masse læsning og møder.
Men sådan her kommer den til at se ud:

Lav handske færdig (og forhåbentlig start på en ny)
Lav hæklede julehjerter
Bage jødekager
Lave konfekt

Hav en rigtig god dag derude :)

4 kommentarer:

  1. Sådan synes jeg også jeg har det for tiden

    SvarSlet
  2. Smukt halstørklæde du har fået færdigt.
    Jeg skal også have bagt, så måske jeg burde være med i jeres to do- ta da

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Tror den her uge bliver den sidste inden jul, men måske hun starter det op igen i det nye år :)

      Slet