torsdag den 28. februar 2013

En vinterferie er længe forbi

Og det er desværre begrænset hvad jeg nåede af de kreative sysler jeg havde på to do listen. Men det skyldes dog at jeg blev så optaget af et nyt hækleprojekt at jeg slet ikke kunne koncentrerer mig om andet. Det projekt får I at se en anden dag.

En af de få ting jeg faktisk fik lavet fra listen, var en ny nålebog (En lille bog i stof hvor man kan sætte sine synåle fast på siderne). Den gamle var ved at være godt slidt, og så trængte jeg bare til noget nyt at se på.


Tidligere har jeg lavet siderne i filt, men de blev hurtigt slidte, så denne gang har jeg prøvet at lave dem i fleece, så håber jeg at det holder bedre.


Derudover fik jeg også lavet det meste af en strikket karklud og en strømpe i perlestrik, med de ligger selvfølgelig begge og venter på den sidste finish.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar