torsdag den 25. april 2013

Sol, sommer og nylakering


Jeps, det er vist det mine fusser trænger til efterhånden. Om ikke andet så for at få brugt noget af al det neglelak jeg er indehaver af. Det sker ofte at jeg falder for en eller anden lækker farve, heldigvis sker det knap så ofte at jeg faktisk køber den, for jeg kan absolut ikke finde ud af at gå med neglelak, i hvert fald ikke på fingrene.

Jeg drømmer tit om at være en af de der piger med flotte lakerede negle, der hverken skaller eller har ridser. Men jeg er simpelthen ikke i stand til til at sidde stille med mine hænder i så lang tid som det tager lakken at hærde... Øv øv, så derfor nøjes jeg med at lakerer tåneglene.

Er jeg den eneste med det problem? Eller har alle andre bare den fornødne tålmodighed til ikke at lave noget en halv dag?


1 kommentar:

  1. Jeg dur heller ikke til neglelak på fingrene.
    I mit job vasker jeg fingre mange gange i løbet af dagen - det og så det faktum, at jeg også ridser neglene på et eller andet eller de knækker, så dur jeg bare ikke til neglelak.

    Nu har jeg dog forsøgt mig med en pen fra Depend til at lave den hvide tip til fransk manicure, for at se om det er noget der dur.
    Jeg synes det er så fint med lakeret negle, så nu skal det prøves.

    SvarSlet