søndag den 2. juni 2013

En fantastisk dag

Jeg lovede at jeg ville lave et indlæg i dag om "Vi rocker" som kæresten og jeg var til i går.
Og hvad kan jeg sige, det var en helt fantastisk dag. Vejret var skønt, og musikken god. Mest fantastisk af alt var at vi stod helt oppe foran til DAD og Nephew, og Jonas kom til at synge sammen med Simon Kvam!
Men det var begrænset hvor meget jeg gad at stå med mit kamera under de koncerter, så det blev altså ikke foreviget. Her lidt billeder fra dagen:

Jonas der nyder det gode vejr

Panamah

DAD!!!!!

Bevis på at vi faktisk var der :p

2 kommentarer:

  1. Det ser ud som om I har hygget jer. Jeg var til Panamah koncert i fredags, kan se at hun har den samme kjole på.
    Jeg tænkte på om du ikke har et billede af hende med hele kjolen? Kom nemlig til at love min søster at lave en lignende kjole til hende. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et, men det er lidt langt væk fra. Har sendt det til dig i en mail. Så må du se om det kan bruges :)
      Det er altså også bare en skøn kjole

      Slet