torsdag den 15. august 2013

Fødselsdags shopping

I år havde jeg fødselsdag mens jeg var i Østrig, blandt andet derfor fik jeg en masse penge i gave. I går var jeg så på shoppetur med en veninde for at få brugt nogle af alle fødselsdagspengene.

Egentlig købte jeg mest nogle småting som jeg stod og manglede, for eksempel en ny mus til min computer, undertøj og lidt the. Men jeg vil da også lige vise dagens to bedste køb, som jeg måske knapt så meget vidste at jeg manglede:

Trøje med super hyggeligt print


Billedet har jeg lånt på tigers hjemmeside her
Og en niarmet lysestage til lagkagelys, den fås både i pink og hvid, min er hvid, for så passer den lidt bedre til begge køn. Måske et lidt tosset køb, men jeg bliver lidt glad indeni ved tanken om at jeg nu er ejer af en lagkage lysestage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar