søndag den 22. september 2013

Årets første forkølelse

Af en eller anden grund skal jeg rammes af minimum en forkølelse hvert efterår. Den første, og forhåbentlig eneste, har så ramt mig i denne weekend.
Hele lørdag gik med at sidde pakket ind i tæpper på sofaen, strikke, drikke the og prøve at holde hovedet meget stille, så det ikke blev mere ørt end det allerede var.


I dag har jeg så fået overskud til også at finde computeren frem, men kan godt mærke at det blive endnu en dag omringet af varme tæpper.

God søndag til jer alle, håber I får mere ud af den end jeg gør.

5 kommentarer:

  1. God bedring - Jeg håber du kommer hurtigt ovenpå igen

    SvarSlet
  2. Mange tak. I dag har jeg det meget bedre :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet