torsdag den 10. oktober 2013

Kage i lange baner

 

Min lille kusine har fødselsdag i slutningen af måneden, så da jeg fandt denne cupcake ranke gennem moogly's "free cupcake pattern roundup", var jeg ikke i tvivl om at hun skulle have have sådan en.


Jeg har lavet den i lyserød, for hun er en rigtig lille prinsesse pige. Men da den er ret hurtig at lave og weekenden var lang (læs: jeg havde igen overvurderet projektet og havde ikke andet garn med mig) blev det også til en i lilla. Hvad den skal ved jeg ikke endnu, men mon ikke jeg finder en anden lille pige, der vil blive glad for den.


6 kommentarer:

  1. Den er bare så sød - Hun bliver ellevild med den ;0)

    SvarSlet
  2. Hold da pift, hvor er den nuttet. Er tilføjet til to do listen:-)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig herlig :-) Fin ide til en lille piges fødselsdag <3

    SvarSlet
  4. Mange tak for de dejlige kommentarer. Jeg glæder mig også rigtig meget til at give den til hende :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet flot. Kender alt for godt det med at have taget for lidt projekter med på tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja, og det sker bare alt for tit for mig. Jeg tror åbenbart at jeg er langsommere til at hækle end jeg egentlig er :p

      Slet