fredag den 3. januar 2014

Det sidste om julegaver (måske)

Selv om vi efterhånden er ved at være ovre julen har jeg jo slet ikke fået vist mine hjemmelavede gaver frem og det ville da være en skam at snyde jer for, så her kommer de:

Til min Mor et rundpinde-etui efter Filihunkat´s opskrift

Pyntet lidt simpelt med en pæn elastik og et strygemærke

Med plads til 20 rundpinde


Faktisk ret nemt at sy, og utroligt praktisk, jeg har ret meget lyst til at lave et til mig selv. Men jeg har bare kun de tre rundpinde I kan se på billedet, så det ville måske være lidt over killed.

Til min lillebror et pudebetræk med teksten "I use this pillow periodically" og det periodiske system. Lavet præcist efter hans ønske. Ja, han er lidt af en science nørd.


Min mor fik faktisk også en hæklet brødkurv, men den får I lige at se en anden dag.

1 kommentar: