fredag den 31. oktober 2014

Nytårs forsæt - Oktober

Så er oktober også ved at være slut. Det har været en travl måned der bare er fløjet af sted. Derfor er der desværre heller ikke blevet så meget tid til alt det kreative. Men jeg har jo lavet et nytårs forsæt om at lave en juleting hver måned, så det har jeg naturligvis taget mig tid til.


I denne måned er det blevet til fire små får til mit hæklede krybbespil. Desværre nåede jeg ikke at få lavet en hyrde til dem, så jeg må bare håbe, at de ikke render væk inden jeg når så langt.


Lidt mere julet bliver det med de her julekugler i papir, som jeg lavede hos Panduro Hobbys stand i Fredericia i sidste weekend.

Jeg tror november måneds projekt bliver at få lavet en hyrde til mine får, for så er krybbespillet faktisk færdigt. Hvilket det jo også gerne skal være inden vi når december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar