onsdag den 7. januar 2015

En ræv bag øret...

Som så mange andre er jeg ramt af ræve-modebølgen, jeg syntes at nærmest alt med ræve er helt fantastisk. Derfor var jeg også helt solgt da jeg så denne ræve hue. (opskriften kan findes her)


Jeg måtte simpelthen bare lave en selv. Det viste sig ikke at være helt nemt at finde noget passende garn (til fornuftige penge), opskriften er amerikansk, det samme er det garn der er brugt, og det var ret dyrt at få hjem. Så jeg måtte i gang med at lede på det danske marked. Egentlig nåede jeg frem til at "Nepal" fra Drops ville være godt. Men inden jeg nåede så langt som til at købe det, faldt jeg over garnudsalg.dk, hvor jeg alligevel skulle have noget garn til en trøje, derfor endte valget på deres "Blackhill Højlandsuld Chunky" i stedet.
 

Jeg er meget tilfreds med mit garn valg. Det er lidt stift at arbejde med, men er dejlig blødt, og har den lækreste ræve røde/orange farve.


Jeg valgte at lave halen lidt kortere, da jeg ikke har lyst til at bruge den som halstørklæde. Men den er stadig lang nok til at sno sig om på forsiden.
Selv om jeg kun har brugt den i en uges tid nu, har den fået mange positive kommentarer med på vejen, så jeg er åbenbart ikke den eneste der synes den er fed. 

1 kommentar:

  1. Hvor er den fantastisk! Kan godt forstå, at du blev solgt!

    SvarSlet