mandag den 27. juli 2015

Farvel - i hvert fald for nu

Hen over sommeren har jeg stort set ikke fået blogget, ikke fordi jeg ikke har haft lyst eller ikke har haft noget at fortælle om. Jeg kunne have fortalt om alle de skønne kager jeg har bagt, den hyggelige sommerhustur med mine venner, min dimissionsfest, rejseforberedelser og meget mere.
Men jeg har ikke gjort det. Grunden er faktisk den at jeg ikke kan tåle at sidde foran computeren ret lang tid ad gangen og så har jeg bare ikke gidet at prioriterer tiden til det. Slet ikke når min computer ikke lige er tændt alligevel.

Der sker en masse ting i mit liv lige nu, det største er nok at jeg er blevet færdig som lærer, det vil sige jeg ikke længere har status som studerende. (Det opdager man alle de steder hvor jeg tidligere fik studierabat, hvor er det dog dyrt at være "voksen").
Den anden helt store omvæltning jeg står overfor er at jeg rejser til Kina på onsdag. Et halvt år skal jeg undervise dernede. Jeg glæder mit helt vildt og er helt overbevist om at det bliver en fed tid.
Tilgengæld har jeg ingen ide om hvordan det kommer til at se ud med internet adgang og den slags.

Derfor vil jeg sige farvel til bloggen og blogland i hvert fald for et halvt år.
Så må jeg se når jeg kommer hjem igen om jeg genoptager blog skrivningen, eller om jeg får for travlt med nyt job, flytning og voksenliv.

I hvert fald for nu FARVEL BLOGLAND, det har været super fedt.

1 kommentar:

  1. Rigtig god rejse, håber du vender tilbage til bloggen😃

    SvarSlet