... Drenge er søde.
Og derfor vil jeg stå på stationen med fire langstilkede roser til min dejlige kæreste, når han kommer hjem fra Struer i aften :)
Håber han bliver glad...
søndag den 13. november 2011
fredag den 11. november 2011
Café afhængig
Skulle med toget i dag, men inden da tog jeg mig en lille the pause på Baresso, super hyggeligt var det at sidde der og slappe af, drikke the, følge med i livet på banegården og selvfølgelig få hæklet lidt :)
Det er helt klart noget jeg kunne blive forfalden til...
torsdag den 10. november 2011
Lidt farve på hverdagen
Lidt farve på hverdagen skal der til, ellers kan det hurtigt blive for trist, især på denne tid af året.
Jeg har derfor kastet mig over at hækle en bunke mellemlægs servietter og bordskånere til mit hjem.
Tanken er at de skal være i en masse forskellige farver og mønstre, så de pynter mens de passer på mine møbler :)
Ved den Store længst til venstre har jeg selv lavet mønster til, ud fra en gammel en min bedste havde liggende.
Mønsteret til den lille i toppe er fra denne blog, http://frumadsens.blogspot.com/ (I øvrigt en rigtig god blog der er et besøg værd!). Mens mønsteret til de to sidste stammer fra denne blog http://yarnfreak-blog.blogspot.com/.
Jeg har derfor kastet mig over at hækle en bunke mellemlægs servietter og bordskånere til mit hjem.
Tanken er at de skal være i en masse forskellige farver og mønstre, så de pynter mens de passer på mine møbler :)
Ved den Store længst til venstre har jeg selv lavet mønster til, ud fra en gammel en min bedste havde liggende.
Mønsteret til den lille i toppe er fra denne blog, http://frumadsens.blogspot.com/ (I øvrigt en rigtig god blog der er et besøg værd!). Mens mønsteret til de to sidste stammer fra denne blog http://yarnfreak-blog.blogspot.com/.
onsdag den 9. november 2011
Nuldrestok / snoregaffel
Jeg har fået mig en snoregaffel, i gamle dage hed det en nuldrestok... Man bruger den til at lave fire siddede snore med :)
På krea messen i Fredericia forrige weekend, så jeg nogle super fine nisser der havde arme og ben lavet jute garn på en snoregaffel.
Nu har jeg endlig været ude og få købt mig noget snor til projektet. Glæder mig til at komme i gang :)
På krea messen i Fredericia forrige weekend, så jeg nogle super fine nisser der havde arme og ben lavet jute garn på en snoregaffel.
Nu har jeg endlig været ude og få købt mig noget snor til projektet. Glæder mig til at komme i gang :)
tirsdag den 8. november 2011
Der kom en pakke med posten
Det var den Dottie Angel bog jeg vandt i Yarnfreak´s give away, der endelig dukkede op. I virkeligheden har det ikke taget så lang tid, men når man går og glæder sig til noget, kan tiden føles uendeligt lang :)
Glæder mig helt vildt til at få kigget i den. Men jeg har bestemt at det først må blive efter jeg har læst mine lektier, for ellers ved jeg jo godt hvad hele min dag kommer til at gå med :p
mandag den 7. november 2011
Sådan en dag...
... Hvor jeg pludselig opdager at jeg er mega overskuds agtig.
Er på vej hjem fra skole hvor jeg følges med min veninde der sidder i kørestol, da hendes scooter (en elektrisk en, der sættes fast foran på kørestolen) pludselig løber tør for strøm... Dooh, der var for langt til at jeg bare kunne skubbe hende resten af vejen, for den der scooter er pænt tung når den ikke selv køre!
Vi finder et busstoppested, men desværre køre ingen af busserne hjem til hende, så vi må ind på banegården og skifte bus...
Efter at have bakset hende og scooteren op i bussen, cykler jeg alt hvad remmer og tøj kan bære, for at kunne hjælpe hende ud igen når hun ankommer på banegården :p
Banegården er lidt af en oplevelse, hende i kørestol med en ikke kørende scooter foran, mig med en cykel jeg ikke så godt kunne sætte fra mig fordi alle vores indkøb til aftensmaden, lå i kurven og så selvfølgelig alt for mange andre mennesker :p
Endelig finder vi den rigtige bus og jeg får smidt hende op i den. Denne gang mente hun ikke at jeg skulle følge efter, så ja, håber hun er kommet godt hjem! Det finder jeg ud af om en times tid når jeg skal over og lave mad med hende :)
Da jeg kom hjem gik min udlejer rundt udenfor, så jeg skyndte mig at gribe muligheden og få lånt en hammer af ham, så nu har jeg endelig fået mit billede op at hænge på væggen, og et par søm rundt om mit spejl, så mine smykker kan hænge og pynte :)
Nu syntes jeg at jeg har været dygtig og fortjener en kage, ovenpå min hårde cykeltur :p
Er på vej hjem fra skole hvor jeg følges med min veninde der sidder i kørestol, da hendes scooter (en elektrisk en, der sættes fast foran på kørestolen) pludselig løber tør for strøm... Dooh, der var for langt til at jeg bare kunne skubbe hende resten af vejen, for den der scooter er pænt tung når den ikke selv køre!
Vi finder et busstoppested, men desværre køre ingen af busserne hjem til hende, så vi må ind på banegården og skifte bus...
Efter at have bakset hende og scooteren op i bussen, cykler jeg alt hvad remmer og tøj kan bære, for at kunne hjælpe hende ud igen når hun ankommer på banegården :p
Banegården er lidt af en oplevelse, hende i kørestol med en ikke kørende scooter foran, mig med en cykel jeg ikke så godt kunne sætte fra mig fordi alle vores indkøb til aftensmaden, lå i kurven og så selvfølgelig alt for mange andre mennesker :p
Endelig finder vi den rigtige bus og jeg får smidt hende op i den. Denne gang mente hun ikke at jeg skulle følge efter, så ja, håber hun er kommet godt hjem! Det finder jeg ud af om en times tid når jeg skal over og lave mad med hende :)
Da jeg kom hjem gik min udlejer rundt udenfor, så jeg skyndte mig at gribe muligheden og få lånt en hammer af ham, så nu har jeg endelig fået mit billede op at hænge på væggen, og et par søm rundt om mit spejl, så mine smykker kan hænge og pynte :)
Nu syntes jeg at jeg har været dygtig og fortjener en kage, ovenpå min hårde cykeltur :p
fredag den 4. november 2011
Uden internet :s
Nu har jeg desværre stået uden internet et par dage :s Men men men, nu er det tilbage! Og jeg har ting jeg vil fortælle...
Den anden dag dumpede der nemlig en kuvert ind af brevsprækken, uden rude i!
Jeg har været med i moster byt inde på min kreative moster. Og det var min gave der kom dumpende der.
I kuverten lå en fin lille pose med den smukkeste halskæde i!
Glæder mig til der kommer en lejlighed, hvor jeg skal være så fin at jeg kan bruge den :)
Elsker moster byt, glæder mig allerede til jule udgaven i December :)
Den anden dag dumpede der nemlig en kuvert ind af brevsprækken, uden rude i!
Jeg har været med i moster byt inde på min kreative moster. Og det var min gave der kom dumpende der.
I kuverten lå en fin lille pose med den smukkeste halskæde i!
Glæder mig til der kommer en lejlighed, hvor jeg skal være så fin at jeg kan bruge den :)
Elsker moster byt, glæder mig allerede til jule udgaven i December :)
Abonner på:
Opslag (Atom)