mandag den 31. oktober 2011

Jeg ELSKER efterår!

Ja, jeg har godt opdaget at det er pisse koldt, at det regner for meget og at det bliver alt for tidligt mørkt...
Men som man siger "der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning" :)

Efteråret er den tid hvor naturen virkelig viser os hvad den kan inden for lækre farver, den ligefrem smider de smukke røde og gule blade i hovedet på os, så den er helt sikker på at vi opdager hvor smuk den er :)


Bevares det er koldt når man skal ud og nyde alle disse farver. Men for mig er det en kærkommen lejlighed til at få brugt nogle af alle de halstørklæder, handsker og pandebånd jeg bruger min tid på at kreere...
Hvor er det skønt at det ikke bare skal ligge i et skab og samle støv fordi vejret ikke er til at bruge det :)

Og når man så kommer ind igen efter en tur i haven eller skoven, så er der jo rig mulighed for at varme sig med en god kop the og et eller andet lækkert (det må man nemlig godt nå man har været ude og gå!) :)



Derfor ELSKER jeg efterår! Og jeg tror/håber ikke jeg er alene om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar