tirsdag den 24. januar 2012

Flubba bubba shampoo

Så blev det tirsdag, i aften skal jeg ud i svømmehallen og lære de dejlige unger at svømme. I aften bliver det dog mest sjov, da vi laver forhindringsbane i vandet, så skal det hoppes, svømmes og dykkes en masse. Glæder mig!
Men jeg glæder mig bestemt også til det efterfølgende bad. For min lillebror har lavet den sejeste shampoo til mig i julegave.


Yep, Flubba Bubba shampoo, med duft af kongen af Danmark bolcher!
Har jeg en skøn lillebror eller hvad.

Flubba Bubba er navnet på de små figurer på flasken, det var nogen jeg brugte en del tid på at tegne dengang jeg gik på efterskole, de blev navngivet af min tysklærer da han en dag kom ned og sagde (med meget tysk accent) "Pernille, nu skal du læse, ikke tegne de der fjollede flubba bubbaer!"...

Svømmepigerne syntes også den er sej, de har spurgt hvor den kan købes, for den dufter bedre end deres egne shampooer :p

3 kommentarer:

  1. DET ER DA VIST EN KREATIV FAMILIE, DU HAR- KAN NÆSTEN DUFTE SHAMPOOEN- KNUS

    SvarSlet
  2. Ja, det kommer ikke af ingenting :)

    SvarSlet