onsdag den 18. januar 2012

Sikke et par dage

Hu ha, sikke et par dage jeg har haft.
I går havde vi ikke noget undervisning, så jeg cyklede de fem kilometer ud til praktikskolen, bare for at se hvor lang tid det tog.
Så et smut forbi ikea og få en kage, når nu jeg havde været så god (og vidste at der også var fem kilometer hjem igen)



På vejen hjem så jeg en Stof2000, hvor jeg hellere lige måtte kigge ind. De søgte strikke og hækledamer, det lød meget sjovt, så jeg sendte en henvendelse, og skal nu mødes med dem på fredag for at få mit første projekt :)

Om aftenen stod den på svømmetræning, hvor jeg desværre kom til at stå i vejen for alt for mange spark :s
Så i dag (efter turen til og fra skole) syntes jeg godt at jeg kan mærke mine ben er blevet brugt...

The og kage til mig! Lige så snart at jeg orker at rejse mig og gå ud og lave det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar