onsdag den 8. februar 2012

En STOR pakke til mig.

Jeg har tidligere omtalt moster byt på Min Kreative Moster. Nu har jeg endelig fundet ud af hvad jeg vil lave, og er også så småt kommet i gang, men syntes det er utroligt at finde en ordentlig hudfarve i enten 100% eller 50% bomuld (garn selvfølgelig).

Anyway,  i går stod der en stor pakke til mig da jeg kom hjem. Det var min bytte moster der allerede har lavet og sendt min gave.


Det er en rigtig flot pude, med et broderet billede... Og ja, jeg behøver vist ikke sige hvilket eventyr der er tale om her.


2 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin pude, som du har fået. Kan godt forstå at du er gået i tænkeboksen :) Hvad med at hækle en af eventyr figurene ?

    SvarSlet
  2. Jeg er også rigtig glad for puden :)
    Jeg er gået i gang med at lave mit byt, men kan desværre ikke løfte sløret for hvad det er endnu, Men jeg lover der kommer et indlæg om det snarest muligt :)

    SvarSlet