onsdag den 29. februar 2012

En blog award

Jeg har (for et stykke tid siden) fået en blog award af Heidi med bloggen Mig og Maya. Mega fedt! Er rigtig glad for at hun har syntes jeg fortjente sådan en, så jeg tager naturligvis imod.


Nu skal den så gives videre til 5 andre bloggere med under 100 faste læsere, og jeg har valgt i vilkårlig rækkefølge:

Hanne Rimmens univers
Hun hækler rigtig mange flotte ting, det er svært at læse hendes blog uden at blive fyldt med inspiration.

Hverdagens små fornøjelser
En rigtig hyggelig blog, om ja som navnet siger hverdagens små fornøjelser. Hun minder mig tit og ofte om at det er alle de små ting der gør livet værd at leve.

MarlaMade
Meget inspirerende blog, med mange forskellige kreative sysler og nogle super fine DIYs. Måske også lidt en af de der blogge der irriterer mig, fordi jeg får for meget inspiration, til ting jeg ikke kan nå at lave.

Fru Flittig
Hun går og sylter, syr, bager osv. og så blogger hun om det alt sammen, til glæde og inspiration for os andre. Ja, har ikke så meget at sige, men altså, jeg kan bare godt lide den blog!

Nørkle Tøserne
Der er mange spændende ting at kigge på, på denne blog, masser af gode ideer til både store og små kreative sysler man kan gå i gang med.

Så håber jeg bare at de har lyst til at modtage awarden :) 

4 kommentarer:

  1. Kære From
    Jeg takker så mange gange og glædes helt vildt over at du har peget på mig.
    Både fordi det gør mig stolt og glad. Giver mit skriveri mening og ikke mindst fordi jeg inspirerer ;o)
    JEG TAGER IMOD MED KYSHÅND OG MUND ;O*
    - hvad gør jeg så lige ved den, ud over at prale på min blog selvfølgelig ???
    er der betingelser og skal jeg sende den videre og hvis, hvornår ?
    DET var mange spørgsmål...jeg ved det
    Tak Søde og god dag til dig;o)
    Hanne

    SvarSlet
  2. Dejligt :)
    Den skal sendes videre til 5 andre bloggere med under 100 faste læsere. Aner ikke om der er en deadline :p Jeg tog mig i hvert fald god tid :p

    SvarSlet