mandag den 2. april 2012

Blogudfordring

Jeg har været så heldig at få lov til at deltage i en blogudfordring, hvor jeg fik tilsendt fem ting, som skulle blive til et eller andet kreativt.

Jeg modtog disse fem ting fra Karen Elisabeth med bloggen Hverdagens små fornøjelser
(Her er hvad hun selv kreerede)

En plastic taske, træperler i lækre farver, et stykke stof, et glansbillede og skumbogstaver.
Yaiks! den var ikke så nem at greje, men men, jeg løste den til sidst. Og her er så resultatet:

En kig kasse, med løse figurer (hvis man skulle føle for at lege med dem). Perlerne blev til urtepotter/vaser.

Tasken blev til et terrarie med en farlig slange (lavet af stoffet), og en flot eksotisk blomst.

Bogstaverne blev til en flagranke i fine farver...

Har du lyst til at slippe kreativiteten løs og give dig selv en udfordring? Så kommenter på dette indlæg, jeg sender fem ting til de to første som har lyst til at lege med :) 

Reglerne er som følger:

Du modtager af mig 5 materialer som du inden for 10 dage skal kreere et eller andet af...
Du behøver ikke bruge hele den mængde du modtager - Men der skal være noget af den til stede på din ting.
Du må ikke lave to særskilte dimser - alle 5 ting skal være til stede på den samme kreation.
Når materialerne er modtaget skal du tage et billede af dem, inden du går i gang. Og selvfølgelig igen når du har lavet noget helt fantastisk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar