fredag den 30. marts 2012

Spilleaften og vafler

I går var jeg et smut forbi bog og idé, de har nemlig fødselsdagstilbud, blandt andet Bezzerwizzer til halv pris.


Så det måtte jeg jo bare eje, oveni fik jeg også Trivial Pursuit Steal til bare 24kr, og en klistermærke bog med Peter Pedal... 600 Peter Pedal klistermærker må jo kunne bruges til et eller andet kreativt.


Til aften fik jeg besøg af kæresten, hans storebror og en af vores fælles venner. Der blev lavet vafler på mit "nye" (fundet på genbrug til 15kr) vaffeljern, og jeg fik vist lavet rigeligt med dej. For til trods for at alle gjorde en brav indsats havde jeg stadig en hel stak tilbage da vi var færdige.


Og så gik der ellers spilleaften i den, mine nyerhvervelser skulle jo lige afprøves :) Klokken endte med at blive halv fire inden jeg fandt min seng, godt jeg ikke skal så meget i dag.
God fredag til jer alle :)

1 kommentar: