mandag den 26. marts 2012

Burka, blodbank og ny mobil

 Jeg nåede lige at få lavet en fin lille burka til min mobil, inden jeg gik ud og købte mig en ny :p Den nye er noget bredere, så de får nok ikke nogen burka, men en taske skal den nu have :)


Så har jeg være i blodbanken i dag til min første tapning. Det er super hyggeligt dernede, med juice, frugtmix og chips i venteværelset, og kakao under tapningen :)
Jeg kan kun varmt anbefale alle der har muligheden for det, at blive donor (hvilket du kan lige her på http://www.bloddonor.dk/)

Hav en god mandag aften derude...

2 kommentarer:

  1. Det med den telefonburka er da vildt genialt.
    hmm... mon ikke jeg bliver nødt til at hækle sådan en sag til min mobil.
    Du er go' ;o))

    SvarSlet
  2. Jeg lover dig at du får en glad mobil hvis du gør det ;)

    SvarSlet