søndag den 11. marts 2012

En krea-weekend er ovre

Det blev alligevel til lidt hen over weekenden.


Jeg fik min strikketaske færdig, så nu er der igen lidt mere styr på rodet i mit garn hjørne. Tasken er fra bogen "Flower power patchwork". 


Når nu jeg alligevel have symaskinen fremme fik jeg også lavet et par stofposer og en brødkurv. Brødkurven blev fyldt med hjemmebagte (langtidshævede) ciabattaboller, efter Mette b's opskrift


Og sidst men ikke mindst fik jeg taget hul på et projekt der har ligget og ventet alt for længe. Et par uglegrydelapper som jeg faldt over her hos Fru Madsen. Problemet var bare at opskriften var på amerikansk, og det kunne jeg slet ikke overskue, men så fandt jeg en hæklebog på biblioteket, hvor der var en meget lang liste over alle forkortelserne, og så måtte jeg jo tage mig sammen. 


Men det bliver ikke til mere kreativt i denne weekend, for om lidt kommer min onkel, tante og deres tre unger (med krudt i røven). Vi skal have brunch og så en tur i zoo :)

God søndag derude :) 

2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker strikketaske - Må vist se lidt nærmere på den!!!
    Tror godt at jeg liiiiiiige kunne bruge sådan en ;0)

    SvarSlet
  2. Hehe, ja det var også det jeg tænkte første gang jeg så den :)
    Kan fortælle at det er hele arbejdet værd, når man står med det færdige resultat :)

    SvarSlet