fredag den 2. marts 2012

Jeg er så glad for min cykel...

Så derfor har jeg i denne uge været rigtig god, og har fået købt mig en cykelhjelm!


Helt som forventet ser jeg fuldstændig fjoget ud når jeg har den på, og jeg kan ikke lave andre frisurer end fletning hængende ned i nakken! Men men, det er altså bare prisen for at elske sin hjerne og sin familie. Det med familie lyder måske lidt mystisk. Som jeg ser det er det meget egoistisk ikke at passe ordentligt på sig selv i trafikken. For hvis uheldet er ude går det mindst lige så meget ud over dem der elsker dig, og dem er der altså mange af i alle menneskers liv.

Så hvis du ikke har en cykelhjelm, men har en familie som du elsker. Så tag forbi kvickly der i denne uge har cykelhjelme til en 50er, så er prisen i hvert fald ingen undskyldning.

God weekend derude :)

1 kommentar: