mandag den 5. marts 2012

Ups, I did it again!

Ak ja, så faldt jeg i igen og fik købt flere krea ting, som jeg i bund og grund ikke manglede. Men som jeg alligevel ikke helt kunne undvære!
Netto har i denne uge en masse strikkepinde og hæklenåle til små penge. Så jeg fik købt mig 8 hæklenåle i en pakke (de er ikke den bedste kvalitet, men når det kun er til et enkelt lille projekt at jeg skal bruge en bestemt størrelse er det fint), fire sikkerhedsnåle (altså de der kæmpe nogle man bruger til at holde masker på når man strikker) og så et par mini spoler med jutegarn på.


Spolerne er kun 3cm høje, hvilket gør dem helt uimodståelige, og så koster de kun 10kr for sådan tre. Så jeg tror jeg vil derhen igen og have mig nogle flere forskellige farver :)

1 kommentar:

  1. Ja, de er bare søde, dem hoppede jeg også på. Hvis ikke andet er de søde i en lille skål. Knus

    SvarSlet