onsdag den 21. november 2012

Skadedyrs problemer

Jeg har denne lille tjavs til at stå i min vindueskarm. Før det første fik den aldrig rigtig fat ude i haven, og for det andet flytter jeg i januar og vil godt have den med mig, så derfor er den kommet indendørs.

Det er en pebermynte plante vi kigger på - hvis nogen skulle være i tvivl, og det er der jo nok nogen der skulle (incl. mig selv hvis ikke jeg vidste det på forhånd)
Desværre har pantelusene også allerede fundet sig godt tilrette i krukken :s Og så er det store spørgsmål så, hvad gør jeg ved det? Nogen der ved det? Nogen gode bud?



2 kommentarer:

  1. Kæresten sprøjtede med en sulfo/vand opløsning i en forstøver på vores chili-og peberplanter i sommers, det virkede. Rådet fandt vi et eller andet sted på nette, men kan ikke huske hvor så du må leve uden link :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Cool, det vil jeg helt sikkert prøve :)

      Slet